Spuma activa RETRO este un sapun natural lichid special creat pentru spalarea autoturismelor prin aditivarea suplimentara pentru spumare, stabilitatea spumarii si chelatizarii prafului. Reprezinta o upgradare a variantelor existente pana in anii 60 pentru o functionalitate adecvata vremurilor contemporane.
Pana in anii 50 ai secolului trecut singura varianta pentru spalarea automobilului era sapunul. Cu inventarea sistemelor automatizate cu perii, s-a trecut la variantele de detergenti mai violente decat sapunul fiindca nu mai intra in contact cu operatorul. Si mai ieftine. Violenta detergentilor auto s-a pastrat si in spumele active chimice.
Baza produsului o reprezinta sapunul natural saponificat lichid. Doar el singur nu mai face fata solicitarilor si aplicatiilor contemporane. Peste functia surfactanta si degresant blanda a lui, am mai adugat ingrediente de spumare si stabilizare a spumei. Si complexant pentru chelatizarea prafului. Adica pentru legarea particulelor de praf de moleculele de sapun in vederea indepartarii lui de caroserie. Fara el, praful ar fi magnetizat de catre caroserie si ar prezenta risc mare de a nu fi indepartat prin clatire. Acest complexant impreuna cu ingredientul spumant intens sunt de sorginte naturala. Biodegradabile, nonalergenice, fara risc de bioacumulare asemeni sapunului natural baza. Complexantul de pilda, este obtinut din trestie de zahar.
Spuma activa RETRO
este produs fara soda caustica. Urmareste a atinge nu doar modul de aplicare fara contact uman dictat de instalatiile sub presiune . Ci sa aiba capabilitatea si a rescrie acel produs multiscop iconic existent pana la mijlocul secolului trecut. Acel produs care chiar si o blonda atragatoare il poate folosi pentru acoperirea intregului necesar de curatare a masinii caroserie, janta, anvelope, interior, bord. Nu doar targetul nostru, barbatul pasionat, care isi iubeste comoara. Ca simbolism, suficient de activ pe modul contemporan de aplicare dar suficient de nepericulos la dilutiile recomandate de noi pentru a fi aplicat de oricine. Pe orice, chiar elemente de cauciuc, inox, nichel, bronz, magneziu, duraluminiu. Cunoscand faptul ca acestea nu se recomanda a se expune solutiilor intens alcaline sau acide. Sapunul natural este o sare usor alcalina. Sapunul natural este cel care inlocuieste rolul sodei caustice asigurind rolul degresant. Intr-adevar la un procent superior sodei caustice.
Astfel,
Spuma activa RETRO
este un produs multiscop. Dupa cum urmeaza, la dilutiile recomandate obtineti mai multe functii de curatare si cosmetizare auto
- degresant usor pentru jante, insecte, pete unsuroase pe caroserie, dilutie de 1/1 cu apa. Umeziti, pulverizati degresantul usor astfel obtinut, frecati, clatiti. Umezirea, frecarea si clatirea pot fi efectuate cu jetul de apa al instatiilor de spalare cu presiune.
- solutie interior , dilutie 1/10 cu apa. Recomandam a se adauga dilutiei cca 5% odorizant RETRO pentru a aduce actului de curatare si functie odorizanta. Fara adaugarea functiei de odorizare mirosul va fi unul de sapun. Miros oricum asimilat cu senzatia de curat.
curatarea bordului pulverizati, frecati, stergeti excesul. Curata lasand bordul mat. Perfect pentru automobilele moderne unde un bord lucios risca a se oglindi in parbriz. Aceeasi operatie este recomandata si pentru tapiteriile de piele sintetica.
curatarea tapiteriei textile , pulverizati, frecati energic cu o perie, stergeti excesul. Nu necesita clatire. Curata cele mai grele pete organice. Revigoreaza culorile. Nu ataca chimic . Cedeaza caracteristicile igienizante ale sapunului. Fara risc de bioacumulare. Sigur pentru bebelusi sau animalele de companie.
- spalarea exteriorului, umeziti caroseria si rotile. Pulverizati degresant usor RETRO in zona expusa insectelor, rezervorului, si pe jante. Apoi sapuniti caroseria cu dilutia de mai jos *. Dupa cca 2 minute de la sapunire, frecati cu jetul de apa sau un burete, la final clatiti cu apa. Perfectiunea se obtine cu jet de apa la presiune mai mare de 100 atm.
*dilutiile recomandate ( 1 parte Spuma activa RETRO/ x parti apa, ex pt spalare manuala, de tip sampon auto, 200 ml spuma activa diluati in 2 lt apa)
** la instalatiile sub presiune cu pistol fara reglaj, daca spuma dupa explozie este de tip ”smantana” si nu ” frisca” recomandam marirea dilutiei pana la 1/5. Buna functionare a pistolului influenteaza hotarator aparitia spumei. Filmuletul de mai sus exemplifica o aplicatie in conditii normale. Temperatura sub 10 grade Celsius poate influenta aparitia spumei. Fapt pentru care recomandam diluarea sa se faca cu apa calduta.
Indiferent de modalitatea de aplicare, recomandam respectarea celor 5 pasi .
- umezirea, cu burete sau cu jet de apa. Perfectiunea se obtine cu jet de apa sub presiune. Astfel are loc si o curatare grosiera.
- sapunirea. La instalatiile cu presiune inalta are loc explozia spumei active in formatul specific de frisca. Pe tehnologii de presiune mica, sub 150 atm sau spalare manuala nu are loc explozia.
- frecarea, cu burete, cu perie sau cu jet de apa sub presiune. Aceasta faza este extrem, extrem de importanta. Calitatile surfactante( de spalare) si degresante ( impotriva grasimilor) sunt de netagaduit prin verificarea lor pe Degresant usor RETRO sau Solutie interior RETRO. Aceasta faza este cea care leaga nanoperticulele de praf ( chiar din apa) de moleculele de sapun. La tehnologii neprofesionale recomandam frecarea cu burete sau perie. Pentru spalarea tip sampon auto cu burete, aceasta faza cincide cu faza anterioara , de sapunire.
- Clatirea. Este la fel de importanta ca si frecarea. In instalatiile de presiune inalta, frecarea si clatirea coincid. Acesta faza este cea care indeparteaza cele mai fine particule de murdarie sau praf. Pentru produsul nostru este mai importanta dacat pentru variantele chimice fapt pentru care recomandam insistare.
- Uscarea o recomandam in format contemporan cu Ceara lichida obtinuta din Ceara lichida concentrata RETRO. Si 100 m de traseu incat curentii de aer sa indeparteze cele mai fine particule de apa asigurand uscarea finala. Aceasta faza este obligatorie la spalarea cu spume active de tip chimic.
Spalarea cu spuma activa RETRO a noastra induce optional tratamentul cu ceara de la pasul 5. Sapunul natural din compozitia spumei active RETRO asigura tratament antiapa natural. In plus. va asigura caroseriei un luciu deosebit. Specific polishingului. La spalarea cu spumele chimice aspectul este de tip mat. Luciul asigura neaderenta ulterioara a prafului si o indepartare facila doar cu apa sub presiune la prima nevoie ulterioara de spalare. La pulverizarea apei veti observa cum aceasta fuge de pe caroserie impreuna cu praful depus.
Spuma activa RETRO
este o spuma activa bio, spuma activa eco, spuma activa fara soda, spuma activa ce poate fi aplicata prin contact direct chiar de persoane hipersensibile. Culoarea natur data de sapun, mirosul de sapun si indicele de vascozitate ridicat sunt caracteristici unice care definesc un produs unic pe piata romaneasca. Si extrem de rar chiar pe cea mondiala.
Nota
- Recomandam a se depozita la temperaturi mai mari de 8 grade Celsius. Temperaturile scazute il ingroasa pana la stadiul de pasta. Nu ii sunt afectate calitatile. Nici solubilitatea in apa. Prin expunerea la temperaturi de 20-30 grade Celsius redevine lichid.
- recompensam orice filmulet cu aplicatia noastra cu un odorizant auto RETRO. Trimite-ne filmuletul pe WattsApp la 0732909720 sau pe mail la [email protected], asigura-te ca este filmata faza cu alimentarea aparatului pentru a face legatura cu produsul nostru, iar la prima ta comanda ulterioara noteaza la mesaje data si ora la care ne-ai trimis filmuletul. In factura odorizantul va aparea cu discount de 100%. Filmuletele emblematice le vom afisa pe platformele noastre.
Diana –
Este un produs foarte bun…Recomand!!
Alin LASLO –
multumim!